»

Monday, January 3, 2011

New Year, Everything is New :)

Assalamualaikum wbt...
ok,,maybe its not to late for me to wish everybody HAPPY NEW YEAR <--not too late kan..haha:)

each of every one of u mesti ade own resolution kan2...heheh
including me la..
tpi resolution aku x pyh cite sni la kan..
segan..
hahah
:)
i wish all your resolution come true ok..
hahah

mcm la aku ckp new year mesti ade new things kan..
aku de lappy bru..

n

n

n

new dress,,,okok..new dresssssss...akhirnye aku dpt dress untuk wedding abg sedare aku ok..
weekend ni wedding abg aku kat ball room KLCC...
last minute dow bru dpt dress ni..ingat senang ke..=.=
satu mid valley aku n my mum berkelana jaya n buat tawaf stu...
saiz aku ni susah nk cri dress ow disebabkan aku badan ak yg comel stu sni an..
hahah:)
akhirnye dlm kol 9 malam bru dpt cti dress ni kat metrojaya..dress dier lawa n fits me wonderfully,,hahah,,,bkn murah ok dress tu walaupun dh diskaun 20%....x pyh ckp la dress tu bpe harga..as long aku sendiri yg tau...
klau korunk nk tau korunk g la cri dress ni sendiri kat metrojaya mid..wahahahahaha:)
thx to my dad for the dad...love u dad,,,nnti i claim from u ok..still have the resit with me..hahah
n thxx to my mum too sbb temankan me cri dress tu...n u show a lot of patient throughout there...
i love daddy n mummy so much..muahmuah muah..:)

this is the lovely dress
p/s:pix to agk x lawa sbb fon murah an so pix mmg x lawa la kan..
hahah:)

0 comments: