»

Friday, December 24, 2010

.::Sg Long Ke Sg Gabai::.

tibe2 terasa tjuk blog entry ni cun,,,hahah:)
(cun nk sgt kan??blah,,da jgn nk gedik!!auwwauww!!=.=)
Al-kisahnye bermula,,
Once upon a time,,,,Tadaaaaaa,,,


gmbr aku sorang je ok!!gmbr sahabat2 ku x ade dlm koleksi utk ditayangkan kerana terdpt masalah teknikal n keadaan tidak mengizinkan:P

sye yg bername Diana,bersame besties ku Ina n adik kpd ''KWN''ina iatu Safra shahida,,,
bermandi manda di SG GABAI!!!hooorrrraaayyyy~

byk la Alkisah KLAKA yg berlaku spertinya:
FAKTANYE,,jengjengjeng ....
  1. ina jatuh sebelum kte smpat nk terjun msuk air..haha,,jahat aku ketawakan org lebih:)
  2. ina jatuh lagi ok mse nk naik batu tu,,kesian dow **pura2 simpati kunun,,da la main air pling skit tpi badan sume calar2 mengalahkan org,,
  3. ade ke rupe rupe nye ina ni PENAKUT!!! ow,,mse dier turun gelongsor SEMULA JADI tu dier panik dier tarik aku msuk air tu,,da elok2 aku bgn dier trik aku msuk sekali,,agak agak la weyhh,,,sib baik aku x lemas,,haha,,(CHOIIII,,touc wood touch wood)
  4. ade satu mamat yg berlagak macho dpn kami,, jugak jatuh same spt ina dlm fakta satu di ats,,,**tula berlagak macho lagi,,kan da jatuh dpn ktorg,,,malu je ko kan...:)
  5. sg gabai ni mmg la best tuk bermandi manda,,sbb bersih n best sbb adenye gelongsor semula jadi dier,,tetapi ade tetapi ok!!!!!--->bile nk naik tula la kan seksa,,tangga nk naik tu mengalah kan batu caves dow,,,sumpah belum naik separuh jalan da semput dow,,,seriously!!!tangga dier is the most HORRIBLE thing ever dow,,,hahah,,,klau korunk nk g sg gabai tu kena pikrk la kan statement tangga ni,,,hahah,,(bile agaknye dier nk renovate tmpt tu???,,,pihak yg bertanggungjawap,,boleh x awk bertimbangkan cdgan sye dgn MEWUJUDKAN "eskalator" please...hahaha:)
  6. wlupun penat,,skit kaki n so on,,tpi dpt main air is the best thing ever,,,
  7. FYI ina,,aku mmg meyesal ow naik putra ke KL dlu,,klau aku tunggu kat highway tu konfem aku da smpai n then x kena ujan n x basah jeans aku tau,,but then xpe la,,sekurang2 aku dpt bus ABG HENSEM ni,,hahah,,seriously hensem,,muke dier chinese look ok,,(aku penah tunjuk kat zira,,dier pun kate hensem,,hahah),,,(p/s:zira aku da tau ow name abg jambu tu ape,,,nme dier ramli,,--abg zul gtau aku,,,wlaupun nme dier agk x lawa sbb ingatkan aku kat ramli burger ok,,haha,,tpi muke dier sumpah hensem sume pompuan yg tgok dier msti cair,,konfem melt habis!!!tpi dier ni a bit muke ketat la katekan,,**gatal aku ni,,hahah)
P/s:ina n shida,,,wlupun aku penat skit kaki sengal badan sane sni,,,kena hujan,,esk nye kpale aku skit,,tpi aku btul2 hepy ok..aku enjoy,,sekurang2nye x boring duk umh bole enjoy2 ngn korang sume..
hahaha:)
lain kali kte g lagi k..hahah:)

0 comments: