»

Tuesday, December 21, 2010

CaN I bE wiTh U or YoU??

alahai,,,npe la laki cina2 ni menawan memikat hati ni??
u make me FALL in LOVE with u ok!!shit:)

nk dijdikan crite,td mase the FB-ing tibe2 terasa boring so g la YOUTUBE layan video skit**bkn video bluess ok,,sye bdak baik,,x layan ok!!(pasan lebih minah sekor ni,,tmpar kang,,haha:) )

then come across cite taiwan ni,da lame gak x tgok cite ni**cite ni mmg best ade klakanye,sedihnye,romantik nye,n sume2 la kan,,seriously best gile-->aku syorkan la korunk tgok,,senang je search je youtube dri episode 1st smpai last complete!!



BULL FIGHTING AKA DOU NUI YAO BU YAO
--->tgok ok!! =.=

i want u!!
I heart u the most!!


Mike HE

You!!

Ming Dao

AND you!!

Raymond Lam


can i be with u guys!!!
--->u make me fall in love!!!hahah:)
--->u make me crazy bout you guys!!=.=
**tamak btul ko ni satu cukup la,,ni smpai 3 ko nk sapu!!haha:)




LOVE: Diana

0 comments: