»

Thursday, December 16, 2010

M & M

ok,korunk nk tau ape itu M&M,tu bkn gabungan 2 name la benggong!!:P
fyi,M&M tu sejenis coklat yg sedap n always jd my hunting list tiap kali aku g shopping
**setiap kali aku beli m&m aku x penah kuar duit sendiri,,aku selalu pow nenek aku(jahat kan cucu die ni)haha:)

ok my current mood is eating M&M yg dibeli di TESCO semalam smbil 0n9-ing n blogging!!taste good actually:)

bile aku makan m&m ni aku tibe boleh teringat kat WEENA,CIKIN n FARIZA mse kita hangout kat TS aritu->pnat beb ktorg tawaf satu TS tu..akhirnye weena pulang dgn plastik beg yg banyak giless,,

nk dijadikan cite weena mcm TUTTTT je bahan aku psl m&m ni,,,mse otw blik tgh driving pun dier bole bahan aku lagi,banggang kan!!:P
**but it was a fun unforgettable memory of us yg turut dimuatkan kan dlm album kenangan dlm hidup kt berkawan kan..
hahaha:)


suddenly i miss all my friends especially:weena,nana,zalykha,cikin,ieza,izry,zikri and everybody:(
bile kt bole kuar hangout n lepak lagi??
im still planning on it ok.:)
x sbr nk claim coklet dri weena n keychain special frm izry:)
*tamak haloba la diana ni:)

0 comments: