»

Wednesday, December 15, 2010

Great Morning :)

ok,good morning everybody:) *xpyh la nk ucap blik sbb aku bkn dgar pun hahaha.

ntah macam mane mak aku boleh tergerak ati nk dtg office ikut balakong via Mines,,
later kuar news kat radio kate ade excident kat ctu,,
mcm ade feeling x nk ikut jln BTS tu(mak aku de six sense kot) klau lalu sne konfem trap in jem.
ok smpai mines aku nmpk bus abg zul
*abg zul ni merangkap mcm abg aku la katakan yg bawak bus rapid KL U41.dia sgt2 baik and suke nk buli aku yg COMEL ni,tpi seriously dier mmg baik n klakar thp dewa punye(x caye?lantak la) nk cite mcm mane aku knal dier x payah la kan sbb mmg panjang story nye,walaupun aku cube Pendekkan.hahaha

setelah berhempas pulas menghadap jem yg x seberapa tu infact bukan aku yg drive(*sbb xde lesen,ok shut up xpyh gelak sbb aku x de lesen,i knw!!no need to laugh at ppl!!:) ) ak menapak kat office ni seawal2 9am,dgn perut yg mcm tgh buat konsert "linkin park".dum dam dum dam(ok ignore it) aku trus on9 facebook and update blog:)
bile aku on9 je bunyi POP trus kuar,rupenye la kan pompuan ni*xpyh la aku bgtau spe ni sbb kind of sensitive.
IM AKU die ni suke je nk kacau aku mengedik2 ngn aku x tentu pasal,,geli tau n aku TAK SUKE kinda annoying tau nsib baik KO tu TUUUTTT abg aku(bagi muke la katakan,klau x mmg aku da flying kick sebijik),aku layan ko klau x jgn harap la kan.

ok perut aku berbunyi lagi teruk skrg ni,,mcm nk berperang rase nye,maybe i should KOREK makanan2 yang ade dlm office ni utk satisfy perut aku ni.haishh!~

p/s:aku rindu nk kuar ngn ina ngn hazirah,maybe diaorg sdg bergembira kat TS tu.ruginye aku x leh ikut:(
sad sad:(

never mind diana,cheer up babe,next time u can still go rite:)
sori ina sori hazirah,kt hangout next time ok ktkan cuti 3 minggu banyak je mase nk ronda2:)





0 comments: